Kotipizza

Kriisiyhtiöstä vastuulliseksi ja kannattavaksi

Vuonna 2013 Kotipizza oli ajautumassa kriisiin. Kilpailu Suomen pikaruokamarkkinoilla oli kireää. Kotipizzan silloinen konsepti oli aikansa elänyt eikä se enää vastannut kuluttajan vaatimuksiin. Asiakasmäärä oli rajussa laskussa. Sekä terveellisemmäksi ja modernimmaksi koetut uudet kilpailijat että puhtaasti hinnalla pelanneet ns. kebab-pizzeriat olivat ajaneet Kotipizza-ketjun nurkkaan. Oli pakko uudistua täysin. Tähän haasteeseen tarttui N2.

Elämä on valintoja

Ei ole vain yhtä oikeaa tapaa tehdä maailmasta parempi paikka. Vaan talkoisiin saa kukin osallistua omalla tyylillään. 

Näin pidetään pienen ihmisen helposti allensa musertava urakka kullekin sopivana – ja meininki turhan vertailun ja kiistelyn sijaan positiivisena.

Markkinointiviestinnässä kerromme, että elämä on valintoja. Ja niistä valtaosa on hyviä. Arvostetaan niitä ja siten myös toisiamme.

Kerromme napakoita, humoristisia tarinoita, joissa Kotipizzan tuote on vahvasti, mutta luontevasti läsnä.

Kotipizzan ja N2:n jo vuodesta 2013 jatkunut tiivis yhteistyö on malliesimerkki asiakkaan ja toimiston välisestä suhteesta, jossa istutaan aidosti – ei vain juhlapuheissa – samalla puolella pöytää. Toinen toisiamme jatkuvasti haastaen ja kirittäen että myös voitoista yhdessä nauttien.

Yhteistyössämme korkean tason luovuus ja liiketoiminnallinen menestys ovat yhteinen, jopa päivätasolla mitattava tavoite.

Haluatko kuulla Kotipizza-casesta lisää?

Minna Järvenpää

minna.jarvenpaa@n2.fi

050 395 6133

Lisää töitämme

previous case-button next case-button