Delicatessen

Ruokarakkaus

Uudistunut brändi ja tuloksellinen digimarkkinointi Delicatessenin kasvun mahdollistajana

Delicatessenin päämääränä oli halu tarjota asiakaslähtöisiä ravintolapalveluita laadukasta ruokaa arvostaville.

N2 Creativen johdolla tavoitteena oli kirkastaa Delicatessenin brändi vastaamaan nykytilaa niin sisäisesti kuin ulkoisesti sekä tehdä johdonmukaista markkinointia tukemaan liiketoiminnan kasvutavoitteita.

Tämän pohjalta N2 määritteli Delicatessenille uuden positioinnin ja siihen pohjaavan brändi-identiteetin sekä markkinointiviestinnän konseptin.

“Ruokarakkaus on tekoja, sanoja ja iloa

Konseptiksi valikoitui ruokarakkaus, joka kuvastaa Delicatessenin omaa päämäärää ja arvoja. Ruokarakkaus on tekoja, sanoja ja iloa.

Delicatessenin verkkosivut uudistettiin uuden konseptin mukaiseksi. Samalla avattiin uusi verkkokauppa uusien liiketoimintamallien tukemiseksi.

Delicatessenin kirkastetun brändin ja tarinan tavoitteena on viestiä Delicatessenin yksilöllisyyttä ja laadukkuutta sekä ammattitaitoa.

Brändin kirkastus välittyy kautta linjan kaikissa asiakkaiden ja kumppaneiden kohtaamispisteissä niin uudistuneilla sivuilla kuin markkinoinnissa.

Jatkuva ja tiivis yhteistyö myös brändin uudistamisen jälkeen on mahdollistanut sen, että olemme voineet rakentaa Delicatessenin tuloksellista ja datavetoista markkinointia. Ilman pidempikestoista mittaamista ja digitekemistä emme olisi voineet nähdä miten brändiuudistus on vaikuttanut yritykseen.

– Salla Keränen, Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija, N2

Onnistuneen brändiuudistuksen ja verkkosivuston kehittämisprojektin jälkeen olemme jatkaneet N2 Creativen kanssa yhteistyötä jatkuvan mainonnan ja erilaisten kampanjoiden parissa. Yhteistyö on sujunut oikein mallikkaasti ja N2 on toiminut meille apuna myös ravintola-alaa koetelleen poikkeusajan aikana.

– Sami Mannelius, Toimitusjohtaja, Delicatessen

Haluatko kuulla casesta lisää?

Erno Suodenjoki

erno.suodenjoki@n2.fi

040 7500 687