Froneri Finland

Aino

Luonnollinen brändiuudistus

Ainon juuret ovat suomalaisessa luonnossa ja luonteessa – tätä halusimme vaalia ja ennen kaikkea vahvistaa.

Aino on ikoninen suomalainen jäätelöbrändi, jonka miltei kaikki tunnemme jäätelöaltaasta sekä herkutteluhetkistä kotona.

Brändin oli kuitenkin aika uudistua ja vahvistaa omintakeista ja syvällistä polkua.

Brändimäärittelyn jälkeen uudistimme pakkausdesignin ja loimme uuden markkinointiviestinnän konseptin, joka kiteytettiin muotoon Aino – Löydä luonnonvoimasi.

Löydä luonnonvoimasi näkyy kuluttajille upeina pakkauksina, tv-mainoksina, printtinä, sekä mm. vaikuttajien Instagram-postauksien keinoin.

AINO on edelleen markkinajohtaja kategoriassaan, ja Suomen kansa löysi myös uudistuneet AINO-pakkaukset jäätelöaltaista.

Haluatko kuulla casesta lisää?

Marko Juuti

marko.juuti@n2.fi

040 840 6985

Lisää töitämme

previous case-button next case-button