Ooh La Laa

Lähtötila ja tavoitteet

Helsingissä on pitkään ollut tilaa tuoreuteen sekä moderniin reseptiikkaan panostavalle green deli-ravintolalle. Syntyi Ooh La Laa, joka luotiin vastaamaan myös Royal Ravintoloiden tarpeeseen kehittää uusia ja kiinnostavia fast casual konsepteja Helsingin Stockmanin katutason ravintolamaailmaan. Ooh La Laan ydinajatuksena on tuoreista ja laadukkaista raaka-aineista valmistetut ruokaisat salaatit sekä patongit. Se erottuu kilpailijoistaan tinkimättömällä tuoreudellaan ja rohkeilla raaka-ainevalinnoilla.

Ratkaisu

N2 on vastannut Ooh La Laan konseptin sekä brändin luomisesta. Ilmeessä haluttiin tarttua erottuvuuteen, joka korostaa annosten uskaliaisuutta. Graafiselle ilmeelle on haettu inspiraatiota Kaliforniasta sekä jatkuvassa liikkeessä olevasta laavalampusta viestien raaka-aineiden nopeasta kierrosta ja tuoreudesta. Heidän ajattelussaan tärkeässä roolissa on myös jätteen ja hävikin määrän minimointi. Helsinkiläiset ovatkin ottaneet ravintolan hyvin vastaan, arvostaen etenkin tuoreutta, laatua ja ekoystävällistä lähestymistä. Ooh La Laan konsepti on myös luotu skaalautuvaksi, joten sen ravintoloita voi mahdollisesti tulevaisuudessa nähdä muuallakin päin Suomea.

Lisätietoa

alex@n2.fi