No Pizza

Kotipizza on Pohjoismaiden suurin pizzaketju ja sen myynti kasvaa Suomessa kotimaista pikaruokamarkkinaa voimakkaammin. Mutta se ei kasvuhaluiselle pörssiyritykselle riitä, niinpä katseet suunnattiin ulkomaille.

Kotipizza kääntyi N2 Marketingin puoleen upealla, mutta isolla haasteella. Kuinka Kotipizzan kotimaassa hurjaan menestykseen siivittänyt vastuullisen toimintatavan ja erinomaisen pizzan tarina leivottaisiin sisään ulkomailla resonoivaan pizzaketju-konseptiin?

Syntyi NO PIZZA.

Omaleimainen pizzaketju, jonka ytimen muodostavat vain parhaista raaka-aineista valmistetut pizzat sekä jo Kotipizzan tarinasta tuttu läpi kaiken toiminnan kulkeva vastuullisuus – erottuvaa brändiä unohtamatta.

N2 Marketingilla oli keskeinen rooli koko mittavassa hankkeessa. Alkaen nimeämisestä, visuaalisesta identiteetistä ja markkinointiviestinnästä, päätyen yhdessä Futudesignin kanssa yhteistyössä tehtyyn ravintolatilan suunnitteluun.

Lisätietoa

Juha-Matti Murtomäki
juhamatti.murtomaki@n2.fi