Muru

Kuluttajien tietoisuus ruoan ympäristö- ja terveysvaikutuksista on lisääntynyt viime vuosina. Niinpä halu syödä terveellisemmin ja ekologisemmin on voimistuva trendi. Sen myötä lihaa korvaavien kasviproteiinivalmisteiden kysyntä ja tarjonta on lähtenyt kovaan kasvuun. Siihen markkinaan myös Raisio halusi lanseerata oman kaurapohjaisen elintarvikkeen.

Huolellinen suunnittelutyö yhdessä N2 Marketingin kanssa synnytti Muru Kaurajauhiksen – uuden ajan elintarvikkeen, josta tekee hyvää niin itselleen kuin läheisilleen.

N2 Marketing vastasi koko lanseerauksesta aina pakkaussuunnittelusta ja verkkosivujen rakentamisesta brändimainontaan asti, joka piti sisällään muun muassa mainosfilmejä, ulkomainontaa, pos-materiaaleja ja reseptivideoita.

Lisätietoa

Minna Järvenpää
minna.jarvenpaa@n2.fi