LähiTapiola

#mydrivingmode

LähiTapiola halusi kiinnittää erityisesti nuorten kuljettajien huomion kännykän käytön riskeihin ajaessa ja pyysi N2 Marketingia ja Mellakka Helsinkiä suunnittelemaan kokonaisuuden, joka huomataan ja herättää ajattelemaan omaa kännykän käyttöä liikenteessä.

Kansainvälisten tutkimusten mukaan kännykän käyttö liikenteessä nelinkertaistaa riskin joutua liikenneonnettomuuteen. Jopa 40 % suomalaisista kuljettajista kertookin joutuneensa vaaratilanteeseen puhelimen käytön takia.

N2 Marketing ja Mellakka Helsinki suunnittelivat kampanjan, johon kuului pysäyttäviä mainosvideoita ja haasteosio, jossa vaikuttajat näyttivät esimerkkivinkein, kuinka kännykästä tehdään vaaraton ennen rattiin tarttumista.

Lisätietoa

jarno.varis@n2.fi