Hyvä palvelumuotoilu ei perustu arvauksiin.

Rakennamme parempia asiakaskokemuksia yhdessä asiakkaan kanssa.

Vain hullu tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia. Aloitamme suunnittelumme nollasta, koska asiakkaiden tarpeita ei voi ratkaista mutu-tuntumalla. Tutkimme mitä mieltä ihmiset aidosti ovat. Kun palvelut perustuvat todennettuun tietoon, muutosta ei tehdä enää muutoksen takia, vaan jotta muutos synnyttäisi erilaista käyttäytymistä ja sitä kautta tulosta.

 

Strategia

Asiakasymmärrys / Uudet liiketoimintamahdollisuudet / Käyttäjätutkimus / Insight / Tarveprofilointi / Palvelustrategia / Suunnittelutavoitteet

 

Palvelumuotoilu

Asiakaskokemus / Käyttökokemus / Palvelukonsepti / Visualisointi  / Graafinen suunnittelu / Copywriting / Retail / Tilasuunnittelu / Käyttöliittymä / Rautalankamalli / Prototyypit / Tietoarkkitehtuuri